Kwaliteitsjaarverslag
Download Kwaliteitsjaarverslag 2018
Download Kwaliteitsjaarverslag 2017
Download Kwaliteitsjaarverslag 2016
Download Kwaliteitsjaarverslag 2015
Download Kwaliteitsjaarverslag 2014
Download Kwaliteitsjaarverslag 2013
Download Kwaliteitsjaarverslag 2012
Download Kwaliteitsjaarverslag 2011
Download Kwaliteitsjaarverslag 2010
Klachtenprocedure
Wanneer u niet tevreden bent over de behandeling, of andere klachten heeft verzoeken wij u de klacht te bespreken met de logopedist. U kunt ook contact opnemen met de praktijkhoudster: Miriam Helsper.
Komt u er samen niet uit, dan zijn er twee instanties waar u met uw klacht terecht kunt. Het College van Toezicht op de naleving van de beroepscode voor logopedisten (het College) en de Landelijke Klachtencommissie Logopedie in de Eerstelijn (de Klachtencommissie).
In onderstaande folder vindt u informatie over de klachtenprocedure:
Folder – Wat kunt u doen bij klachten over uw logopedist
Folder – U heeft een klacht ingediend. Wat nu?
Rechten van de patiënt
In onderstaand document worden de rechten en plichten van de patiënt weergegeven conform de Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst (WGBO)
Algemene Verordening Gegevensbescherming
In mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht gegaan. De AVG zorgt voor betere beveiliging van persoonsgegevens.
Door de verordening gelden voor heel Europa dezelfde regels voor het verwerken van persoonsgegevens. Het uitgangspunt van de AVG is dat persoonsgegevens niet zonder meer verwerkt en beheerd mogen worden door zorginstellingen. Wij zijn AVG-proof dus in onze praktijk wordt zorgvuldig met uw medische persoonsgegevens omgegaan. U kunt dit verder nalezen in onze privacy overeenkomst.